Tags: 

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #7481
    Barbara
    Deelnemer

    Wat is er mooier dan samen zeilen op Medemblik, een Solo zeil je immers nooit alleen. Daarom bij deze een persoonlijke oproep om je in te schrijven voor de Springcup, want met 11 is het wel een erg klein veld. Tevens een vraag wie er ook nog op zoek is naar een logeerplek, want dan haak ik graag aan.

    groet, Barbara

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.