2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #7533
    Ralph Moolenaar
    Deelnemer

    Hallo allemaal,

    In verband met het wegvallen van de wedstrijden op de randmeren willen we met een paar Solo’s gaan trainen op Loosdrecht of de Braassem. Op 16 of 17 mei dus. Wie heeft er interesse om aan te haken?

    Groeten,

    Ralph

    #7534

    of nog wat verder doorrijden naar Sneek en daar aanhaken bij de Kleine Sneekweek? Inschrijven is daar ook per dag mogelijk en vrijdag staat er voor de Soloklasse een Sprintcup gepland.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.