9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #3362
    Saskia Arnold
    Deelnemer

    Beste Solozeilers,

    Met het mooie weer van de afgelopen dagen is de drang om lekker te gaan zeilen uiteraard al geprikkeld. Dat betekent dat de eerste training gepland is en wel bij De Vrijbuiter in Loosdrecht. Nog lekker vroeg in het seizoen om alles weer even te testen, zodat je optimaal van start gaat. Wij zoeken naast onze Loosdrechtploeg nog zeilers die op zaterdag 6 april met ons mee willen trainen. We hebben Bob Heineke bereid gevonden om ons te trainen. Bob is voor velen waarschijnlijk wel bekend en heeft diverse Nederlandse titels op zijn naam staan. Doe je mee? Groetjes Saskia NED619

    Leuk dat jullie komen meetrainen. Ik verwacht 10 zeilers en we hebben een leuk programma gemaakt van 10 uur voorbespreking. 16 uur einde. Inschrijfgeld €20,-. Tot zaterdag bij de Vrijbuiter! Groetjes Saskia NED619

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren geleden door Saskia Arnold.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 4 jaren, 12 maanden geleden door Saskia Arnold.
    #3365
    Jaap
    Deelnemer

    Goed idee. Ik wil graag meedoen.

    In de mail staat 7 april!!! Welke datum is het?

    En . . .  laat het ook bij de evenementen zetten.

    Groet,

    Jaap 537

    #3366
    Saskia Arnold
    Deelnemer

    Leuk Jaap, ik zet je erbij. Datum is za 6 april. Wat is je tel nr dan sluit ik je in de app even aan. Groetjes Saskia

    #3368

    Helaas mijn enkel gebroken tijdens de wintersport, dus het zeilseizoen begint voor mij wat later dit jaar. )-:

    #3370
    Saskia Arnold
    Deelnemer

    Wat waardeloos Claar! Beterschap.

    #3435
    Jaap
    Deelnemer

    Gaat de training door? Hoe laat begint het?

    Armand wil ook komen.

    Groet,

    Jaap

    #3436
    Saskia Arnold
    Deelnemer

    Jazeker. Gezellig, inschrijfgeld 20,- en 10.00 uur start voorbespreking.

    Ik heb app voor laatste details, stuur evt. even tel nr dan voeg ik jullie toe.

    tot zaterdag!

    #3438
    Arnd Wolvetang
    Deelnemer

    Sorry ik moet me afmelden, heb zaterdag dienst gekregen.

    Sorry, Arnd

    #3441
    Michiel de Boer
    Deelnemer

    Ik meld mij ook nog aan als het kan.

    Groet,

    Michiel

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 12 maanden geleden door Michiel de Boer.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.